2024 жылғы 24 қыркүйекте "№23 орта мектеп" КММ-де бірыңғай Ашық есік күні өтті
#проект943
2024 жылғы 24 қыркүйекте "№23 орта мектеп" КММ-де БДҰ мен бастауыш мектеп арасындағы сабақтастық мәселесі бойынша бірыңғай Ашық есік күні өтті. Балабақша тәрбиешілері шақырылды: "Аленушка", "Ашық Аспан", "Балдәурен" және "Баларман". Тығыз ынтымақтастық нәтижесінде мектеп педагогтары мен балабақша тәрбиешілері одан әрі жемісті бірлескен жұмыс стратегиясын әзірледі.
Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастық — бұл көп қырлы мәселе, бұл мектепке дайындық деңгейі.
Барлығы, ата-аналар да, мұғалімдер де, тәрбиешілер де сұрақтың жауабын білгісі келеді – бала мектепке дайын ба? Мектептегі дайындық бірнеше компоненттерден тұрады:
Жадынама (ұсыныстар)
|
Мектепке дайындық компоненттері:
|
1. Мотивациялық дайындық - бұл баланың мектепке баруға деген ұмтылысы, жаңа нәрселерді білуге деген ұмтылысы;
2. Ерікті дайындық - бұл ерікті қасиеттер кешені, оның қатысуынсыз ол мұғалімнің тапсырмаларын сабақта алаңдамай ұзақ уақыт орындай алмайды, ойнауға, құрдастарымен қарым-қатынасқа түсуге деген ұмтылысты жеңе алмайды;
3. Әлеуметтік-психологиялық дайындық - барлығымен және кез-келген ұжымда тіл табыса білу;
4. Ақыл-ой дайындығы (интеллектуалды дайындық) – қабылдауды дамыту, байқауды дамыту, зейінді, есте сақтауды, ойлауды дамыту; кеңістік пен уақыт, жануарлар мен өсімдіктер әлемі, әлеуметтік құбылыстар туралы идеяларды қалыптастыру;
5. Үйрену қабілеті, ересек адамды тыңдау және есту қабілеті, оның нұсқауларына бағыну, өз іс-әрекетін жоспарлау, бақылау және бағалау.
|
Сабақтастықты жүзеге асыру нысандары:
|
Балалармен жұмыс:
|
Педагогтардың өзара іс-қимылы:
|
Ата-аналармен ынтымақтастық:
|
- Мектепке экскурсиялар;
- Мектеп кітапханасына, мектеп мұражайына бару;
- Мектеп жасына дейінгі балалардың бастауыш сынып мұғалімдерімен және оқушыларымен танысуы және өзара іс-қимылы;
- Бірлескен білім беру қызметіне, ойын бағдарламаларына қатысу;
- Суреттер мен қолөнер көрмелері;
- Бірлескен мерекелер мен жарыстар.
|
- Семинарлар, мастер-кластар, дөңгелек үстелдер;
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру іс-шаралары мен мектептегі ашық сабақтардың ашық көрсетілімдері;
- Мектепке дайындығын анықтау бойынша диагностика жүргізу.
|
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдерімен және мектеп мұғалімдерімен бірлескен ата-аналар жиналысы;
- Дөңгелек үстелдер, пікірталас кездесулері, педагогикалық "қонақ бөлмелері";
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары мен мектеп мұғалімдерімен, оның ішінде сырттай кеңес беру;
- Ата-аналардың болашақ мұғалімдермен кездесуі;
- Ашық есік күндері;
- Шығармашылық шеберханалар;
- Ата-аналарға сауалнама жүргізу және тестілеу.
|
Егер біз жұмыстың осы түрлерін қолданатын болсақ, онда біз бір сатыдан екінші сатыға оңай ауыса алатын жақсы дайындалған бала аламыз.
Мектеп пен балабақша мұғалімдері бір - бірінің іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктерін ескере отырып, тығыз ынтымақтастықта жұмыс істеуі керек, ата-аналарды міндетті түрде тарту керек-тек бірге, барлығы бірге, біз балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы барлық қиындықтарды жеңеміз.
Автор: 23 орта мектеп
Қосылған күні: 2024-09-24
|