• Vk
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook

logo.jpg?_=1515606528

"№23 орта мектеп" КММ
  • kz
  • ru
  • en
  • Хабарлар

    2024 жылғы 24 қыркүйекте "№23 орта мектеп" КММ-де бірыңғай Ашық есік күні өтті

    #проект943

      

    2024 жылғы 24 қыркүйекте "№23 орта мектеп" КММ-де БДҰ мен бастауыш мектеп арасындағы сабақтастық мәселесі бойынша бірыңғай Ашық есік күні өтті. Балабақша тәрбиешілері шақырылды: "Аленушка", "Ашық Аспан", "Балдәурен" және "Баларман". Тығыз ынтымақтастық нәтижесінде мектеп педагогтары мен балабақша тәрбиешілері одан әрі жемісті бірлескен жұмыс стратегиясын әзірледі.

    Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастық — бұл көп қырлы мәселе, бұл мектепке дайындық деңгейі.

    Барлығы, ата-аналар да, мұғалімдер де, тәрбиешілер де сұрақтың жауабын білгісі келеді – бала мектепке дайын ба? Мектептегі дайындық бірнеше компоненттерден тұрады:

    Жадынама (ұсыныстар)

    Мектепке дайындық компоненттері:

    1.      Мотивациялық дайындық - бұл баланың мектепке баруға деген ұмтылысы, жаңа нәрселерді білуге деген ұмтылысы;

    2.      Ерікті дайындық - бұл ерікті қасиеттер кешені, оның қатысуынсыз ол мұғалімнің тапсырмаларын сабақта алаңдамай ұзақ уақыт орындай алмайды, ойнауға, құрдастарымен қарым-қатынасқа түсуге деген ұмтылысты жеңе алмайды;

    3.      Әлеуметтік-психологиялық дайындық - барлығымен және кез-келген ұжымда тіл табыса білу;

    4.      Ақыл-ой дайындығы (интеллектуалды дайындық) – қабылдауды дамыту, байқауды дамыту, зейінді, есте сақтауды, ойлауды дамыту; кеңістік пен уақыт, жануарлар мен өсімдіктер әлемі, әлеуметтік құбылыстар туралы идеяларды қалыптастыру;

    5.      Үйрену қабілеті, ересек адамды тыңдау және есту қабілеті, оның нұсқауларына бағыну, өз іс-әрекетін жоспарлау, бақылау және бағалау.

    Сабақтастықты жүзеге асыру нысандары:

    Балалармен жұмыс:

    Педагогтардың өзара іс-қимылы:

    Ата-аналармен ынтымақтастық:

    - Мектепке экскурсиялар;

    - Мектеп кітапханасына, мектеп мұражайына бару;

    - Мектеп жасына дейінгі балалардың бастауыш сынып мұғалімдерімен және оқушыларымен танысуы және өзара іс-қимылы;

    - Бірлескен білім беру қызметіне, ойын бағдарламаларына қатысу;

    - Суреттер мен қолөнер көрмелері;

    - Бірлескен мерекелер мен жарыстар.

    - Семинарлар, мастер-кластар, дөңгелек үстелдер;

    - Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру іс-шаралары мен мектептегі ашық сабақтардың ашық көрсетілімдері;

    - Мектепке дайындығын анықтау бойынша диагностика жүргізу.

    - Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының мұғалімдерімен және мектеп мұғалімдерімен бірлескен ата-аналар жиналысы;

    - Дөңгелек үстелдер, пікірталас кездесулері, педагогикалық "қонақ бөлмелері";

    - Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары мен мектеп мұғалімдерімен, оның ішінде сырттай кеңес беру;

    - Ата-аналардың болашақ мұғалімдермен кездесуі;

    - Ашық есік күндері;

    - Шығармашылық шеберханалар;

    - Ата-аналарға сауалнама жүргізу және тестілеу.

     

    Егер біз жұмыстың осы түрлерін қолданатын болсақ, онда біз бір сатыдан екінші сатыға оңай ауыса алатын жақсы дайындалған бала аламыз.

    Мектеп пен балабақша мұғалімдері бір - бірінің іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктерін ескере отырып, тығыз ынтымақтастықта жұмыс істеуі керек, ата-аналарды міндетті түрде тарту керек-тек бірге, барлығы бірге, біз балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы барлық қиындықтарды жеңеміз.

     

    Автор: 23 орта мектеп

    Қосылған күні: 2024-09-24

    Көріністер: 50


    Пайдалы сілтемелер